rok szkolny 2011/2012
2011-12-04
Do udziału w projekcie zakwalifikowano:
z matematyki - ucznia klasy pierwszej Dawida Pawelec
z chemii - ucznia klasy trzeciej Adama Pawelec
Piątek, 2024-04-19
Imieniny: Alfa, Leonii
Innowacyjny program wsparcia uczniów uzdolnionych w zakresie nauk matematycznych i przyrodniczych współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007 - 2013.
Adresatami projektu są: uczniowie wybitnie uzdolnieni, rodzice uczniów uczestniczących w projekcie, oraz nauczyciele.
Dla uczniów zakwalifikowanych do udziału w projekcie zaplanowano:
a) 6 sesji przedmiotowych, o programach wykraczających poza materiał szkolny i łącznym wymiarze 240 godzin, przy czym w roku 2011 zorganizowana zostanie jedna sesja, w roku 2012 cztery sesje i w roku 2013 (pierwsze półrocze) jedna sesja, a poszczególne zajęcia odbywać się będą w laboratoriach i salach wykładowych wrocławskich uczelni oraz w siedzibie FEM;
b) wspieranie sesyjnego system nauki nauczaniem zdalnym (e-learning), w szczególności poprzez zamieszczanie na platformie edukacyjnej odpowiedniego kontentu, zadań, testów i in.
c) comiesięczne konsultacje z tutorami (specjaliści przedmiotowi lub psycholodzy) w wymiarze 1 godz./m-c z wykorzystaniem komunikatorów (Skype) i poczty elektronicznej;
d) zakwaterowanie i wyżywienie w hotelu wraz z opieką nauczyciela-wychowawcy;
e) udział w imprezach kulturalnych (teatr, opera, koncerty) organizowanych w godzinach popołudniowych podczas sesji przedmiotowych;
f) materiały dydaktyczne związane z realizacją programu nauczania poszczególnych przedmiotów.
Dla rodziców uczniów zakwalifikowanych do udziału w projekcie zaplanowano:
a) 6 jednodniowych 8-godzinnych (sobotnich) sesji o łącznym wymiarze 48 godzin dydaktycznych przebiegających równolegle z sesjami dla uczniów i obejmujących warsztaty szkoleniowe, wykłady i seminaria o tematyce związanej z identyfikowaniem uzdolnień, rozwojem poznawczym i emocjonalno-społecznym młodzieży oraz wspólnym budowaniem „środowiska uczącego się”;
b) możliwość korzystania z Internetowego Punktu Konsultacyjnego dla rodziców, w którym dyżurować będą specjaliści przedmiotowi i psycholodzy;
c) materiały dydaktyczne.
Dla nauczycieli uczniów zakwalifikowanych do udziału w projekcie zaplanowano:
a) 6 jednodniowych 8-godzinnych (czwartkowych) sesji o łącznym wymiarze 48 godzin dydaktycznych przebiegających równolegle z sesjami dla uczniów i obejmujących warsztaty szkoleniowe, wykłady i seminaria o tematyce związanej z identyfikowaniem uzdolnień, rozwojem poznawczym i emocjonalno-społecznym młodzieży oraz wspólnym budowaniem „środowiska uczącego się” z uwzględnieniem zasady wyrównywania szans edukacyjnych;
b) możliwość korzystania z Internetowego Punktu Konsultacyjnego dla nauczycieli, w którym dyżurować będą specjaliści przedmiotowi i psycholodzy;
c) materiały dydaktyczne
2011-12-04
Do udziału w projekcie zakwalifikowano:
z matematyki - ucznia klasy pierwszej Dawida Pawelec
z chemii - ucznia klasy trzeciej Adama Pawelec