Szkoła Podstawowa w Spalonej

  • Kalendarium

    Sobota, 2024-04-27

    Imieniny: Sergiusza, Teofila

  • Statystyki

    • Odwiedziny: 4228715
    • Do końca roku: 248 dni
    • Do wakacji: 55 dni

Deklaracja dostępności

Szkoła Podstawowa w Spalonej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://spspalona.szkolnastrona.pl/.

Data publikacji strony internetowej: 2011-02-18.

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-12-22.

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych

Niezgodność i wyłaczenia wynikają z:

-zamieszczonych  informacji  w postaci artykułów lub załączników, które nie są dostępne cyfrowo w całości,  

- zamieszczonych  informacji  w postaci skanów,

-dokumentów udostępnionych w PDF, które  nie są dokumentami edytowalnymi

- zamieszczone filmy nie posiadają napisów dla osób głuchoniemych,

-zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opisów alternatywnych.

Szkoła dokłada wszelkich starań, aby na bieżąco usuwać bariery na stronie internetowej.

Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej

Oświadczenie sporządzono dnia: 2021-01-04.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Katarzyna Pryma-Ksel, e-mail: spspalona@wp.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 768575327. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

Informacje na temat procedury odwoławczej

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Opis dostępności architektonicznej:

  1. Do budynku szkoły prowadzi główne wejście znajdujące się od ulicy Legnickiej prowadzą do niego schody.
  2. Do szkoły można wejść z parkingu od ul Jaśkowickiej (wejście do  hali widowisko-sportowej), nie ma tutaj ograniczeń w postaci schodów. Wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy szkoły.
  3. Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze w hali widowiskowo-sportowej.
  4. Budynek szkoły i hali sportowej  nie posiada wind.
  5. W budynku nie zastosowano urządzeń i innych środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących. Brak jest informacji wizualnej/dotykowej/głosowej o rozkładzie pomieszczeń.
  6. Na terenie szkoły znajduje się parking dla samochodów osobowych z oznakowanymi miejscami dla osób niepełnosprawnych.
  7. Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym.
  8. W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.